Hayat yine en acımasız tavırlarını takınıyordu.
Zaman akıp giderken,
Benden parçalar götürüyordu.
Kelimelerim yaşlanırken,
Derinleşiyordu şiirlerimdeki mânâlar.
Ve her geçen gün yoruluyordu ruhum,
Anlaşılamamanın gölgesinde,
Karanlığın acımasızlığında soluyordu parlaklığı.
•••
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hep bir huzur arayışındayız.
Kimi başka bir insanda huzuru ararken,
Kiminin parada puldadır huzuru.
Karamsarızdır.
En ufak aksiliklere lanetler yağdırırız.
Var olan güzellikleri görmek istemeyiz.
Huzur yok der söyleniriz hep.
Nedir huzur ?
Arayıp didindiğimiz, bir türlü bulamadığımız nedir ?
Kendi huzurunu kendi var edemez mi insan ?
Bazen tatlı bir yağmur, bazen serinleten bir rüzgar değil midir huzur...
Bazen kaçamak bir bakış, utangaç yarım bir gülüş...
Bazen susmaktır huzur, bazen konuşmak.
Duymak, dinlemektir.
Huzurun yok olduğunu söyleyip durmak yerine, var olan güzelliklerin kıymetini bilmektir.