Değişim, hayatın bir parçasıdır. Değişiklikler, bazen acıtır, bazı anlarda da içimizde büyüyen derin bir yara izleri bırakır. O izler bazen dünyaya bakış açımızı değiştirir. İşin sırrı onları kabullenmeyi öğrenmektir. Deneyebiliriz. Birbirimizi yeniden tanıyabiliriz. Sen ve ben.