Bütün kitapları okudum, bütün yolları kat ettim. Dünyadan uzaklaşmak için, uçtum. Sadece kendimi düşünüyordum... Oysa hayatın anlamı o yalnızlıkta olamaz.
Kesintisiz bir yapmacıklıkla meşgul insan kalabalığında kendimi üstün hissediyordum. Yapmacıklık maalesef insan olmanın esası gibi geliyor bana. Hayvanlar da aldatıyorlar ama ya karın doyurmak ya da yenilmemek için. Biz daha basit çıkarlar için yapıyoruz.