Bireyler olarak, kendi vücudumuzun ihtiyaçlarına daha fazla uyum sağlamamız gerekir ve bunlar zaman içinde yaşlandıkça değişecektir. Hayat büyük bir deneydir.
O halde tekrar edeyim: Kahvalti yapip yapmayacaginiz ve ne zaman kahvalti yapmamiz gerektigi sorular söz konusu olduğunda "herkese uyan tek bir dogru" yoktur. Kahvaltıyı y atlamanın kesinlikle bir zararı yoktur ve herkese yapip yapmama konusunda kendilerini test ederek, hem kisa vadede ruh hali ve enerji bakımından nasıl hissettikleri, hem de uzun vadede bir ay sonrasında kilo kaybı veya alımı bakımından kendilerini gözlemlemelerini tavsiye ederim.