sıkıldım. çizimleri, konusu ve hatta kapak tasarımı bile yavan geldi. karakter derinliği de göremedim yüzeysel bir anlatıya sahip. benzer türde çok daha iyi eserler var. elimde birkaç cildi daha olduğu için devam edeceğim ama fikrim değişir mi bilemiyorum göreceğiz