Demek istediğim, ağlamak için çok fazla neden var ama daha iyi ağlamak zorundasın.
Evet! Hemen bir örnek vereyim. Eğer bir fıskiyenin üstünde, tıpkı su fışkırtır gibi ağlarsan, çevren bir sürü arkadaşla dolup taşacak ve tüm güvercinleri mutlu edeceksin.