Bahçeşehir ve Kadir Has Üniversitelerinde öğretim üyesi; e-skop editörü. Mimarlık ve restorasyon eğitiminin ardından, İstanbul'un koruma tarihi konusundaki doktorasını İTÜ'de tamamladı. Mimarlık mirasının anlamlandırılması; kent ve iktidar ilişkileri; mekân ve toplumsal bellek konuları üzerinde çalışıyor. Mimarlık, International Journal of Art & Design Education, Muqarnas'ta makaleleri yayınlandı.
DADA sizin umutlarınız gibidir: hiç.
cennetiniz gibidir: hiç.
putlarınız gibidir: hiç.
siyasal önderleriniz gibidir: hiç.
kahramanlarınız gibidir: hiç.
dinleriniz gibidir: hiç.
Islık çalın, haykırın, dişlerimi kırın - ya sonra?
Aptal öküzler gibi olduğunuzu her zaman söyleyeceğim, ben ve arkadaşlarım üç ay içinde birkaç franka size resimlerimizi satacağız.
İdeal, ideal, ideal,
Bilgi, bilgi, bilgi,
Bumbum, bumbum, bumbum,
diye bağırırsam gelişmeyi, yasayı, ahlakı ve bütün öteki güzel nitelikleri yeterince doğru biçimde kaydetmiş olurum; çok akıllı birçok insan, birçok kitapta bunları tartışmış ve sonunda gene de her biri, kendi kişisel bumbumuna göre dans ettiğini ve kendi bumbumu konusunda haklı olduğunu ileri sürmüştür; hastalıklı merakını doyuma ulaştırmak; tanımlanamaz ihtiyaçlar için özel ziller; banyo; parasal sorunlar; yaşam üzerindeki yansımalarıyla mide; hayvansal amonyak bazlı fıltrelerle yağlanmış dilsiz yaylarıyla bir hayalet orkestra demetinde ifade bulan gizemli değneğin otoritesi.
Arzu Mimarlığı, mimarlığı düşünmek, kendi düşünme biçimine farklı şekiller verebilmek, düşlemek ve düş sınırlarını genişletmek üzerine çeşitli yazılardan oluşuyor.
Görkemli, çarpıcı ve dramatik tasvirleri ile her bir -yüce- çizimine saatlerce bakakaldığım Piranesi, Le Corbusier’in yaşam makinesi Villa Savoye, buna karşılık mimarlığı sanatla hemhal edip, kesip biçtiği döşeme parçalarını ayrı birer eleman olarak sergileyen Matta-Clark ve Rachel Whiteread’in Ev heykeli… Düşsel kent tasvirleriyle çoktandır gönlümü çalmış, bana ‘yazı’nın isterse hayal gücünü nasıl da besleyebildiğini ve temsil edebildiğini gösteren, küçük dilimi yutmama sebep Italo Calvino ve onun Görünmez Kentleri, bulundukları mekânı tamamen kontrol eden, yeniden ve yeniden inşa edebilen ve böylece sürekli akışta olan bir şehir (city of constant flux) kuran insanlarıyla, geçici, dönüşken kurmaca kent motifleri üreten Constant, sonsuz yolculukların ve karşılaşmaların dünyası Yeni Babil ve daha nicesi..
İlgilisine tavsiye olur. ️