Aşk gerçekten tarifi zor bir kavram. Bağlanmak mı, yoksa delicesine sevmek mi, bilmiyorum işte bir tanım bulamadım. İnsan bazen yaşadığı duyguyu bir ifadeye kavuşturamıyor.
Eğer bir gün sol elimde
Bayrağımla dönersem
Bil ki yanımda özgürlük de var
Eğer hiçbir zaman dönemezsem
Bil ki özlediğime kavuştum
İşte o zaman bayrağı sen devralacaksın
ÖZGÜRLÜĞÜN PEŞİNDEYİM...