Bazen bir mevsim, bazen de takvimde kalan eski bir yapraktı güven. Asla güçlü bir şey olmadı, iki kişi arasında da bulunmadı hiç. Ya nesli tükenmişti biz bu dünyaya gelmeden, ya da bu gezegene hiç uğramamıştı.
#serhatbaysal #hiçsesim #okuyorum #kitapalıntısı Uyanış Yayınevi #uyanışyayınevi
" Bence hayatımız geride bıraktığımız insanlardan ibaret olmamalı. Yeni insanları da tanımak önemli. Ağzımızda zehir zemberek tat bırakan insanları acilen unutmalıyız. "