"... anlayamıyorum. Sen anlatıver. Yüreğinde bu kadar kin, içinde bu kadar nefret taşıyan bir insana nasıl olur da karşılık veremiyorum? Ne kadar garip. Seninle karşılıklı yaşayamayadığımız tek duygu bu sanırım. Özetleyemem, anlatamam belki ama... Sevgili Pablo Neruda'nın da dediği gibi;
Ben sevdim onu.
O da beni sevmişti.
Bir aralar..."