İyiler o kadar da iyi değil. İçinde bir kötülük hep baş gösterir. İyiler melek gibi görünebilir ama unutma ki şeytan da bir melektir.
Ve yine altını çizmek isterim ki; kötüler de birer anadan doğma, sâbi subyandır. Ve içlerinde biraz da olsa iyilik bulunmaktadır. Şeytan gibi gözükebilirler ama unutma ki şeytan da bir melektir.