fuzulilugat

fuzulilugat
@yazelizm
Burası benim günlüğüm.
Her ömrün bir Eylül'ü vardır. Benimki de sensin işte.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyiler o kadar da iyi değil. İçinde bir kötülük hep baş gösterir. İyiler melek gibi görünebilir ama unutma ki şeytan da bir melektir. Ve yine altını çizmek isterim ki; kötüler de birer anadan doğma, sâbi subyandır. Ve içlerinde biraz da olsa iyilik bulunmaktadır. Şeytan gibi gözükebilirler ama unutma ki şeytan da bir melektir.
Bir derdi ne kadar düşünürsen gözünde o kadar büyür. Çinliler bir işkence yöntemi olarak cezalandırılacak kişiyi yere yatırır alnına bir damla su vururlar. Bu damla ilk başta acı vermez. Sonradan ağrı yaratır. Sonradan ise dayanılmayacak bir hâle gelir. En sonunda ise bu işkenceye maruz kalan kişi ölür. Dertlerinizi kendinize su damlası etmeyin sevgili okurlarım. Dert rüzgar esintisi gibi vurur ve geçer...
"Camdan pabuçlarım kırık. Prens de beni bulamaz artık. Hayata söyleyin; gitsin bundan sonra anlamını masallarda arasın."

fuzulilugat

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
15 günde okudu
·
2022 3. kitabı