fuzulilugat

fuzulilugat
@yazelizm
Burası benim günlüğüm.
Keşke lise 1 olsam ve seni tekrar sevebilsem. Senden sonra sevdiğim hiç kimse benim sevgimi senin hakettiğin kadar haketmedi. Senden sonra seni seviyorum dediğim herkesten çok pişmanım. Hem de sana hiç seni seviyorum diyememiş olmama rağmen. Keşke yarın pazartesi olsa ve ben o sınıfa tekrar geç kalsam. Tekrar seni görsem. Tekrar otobüs durağında otobüsünü beklesem. Maçların olsa tekrardan sesim kısılana kadar "13" diye bağırsam. Başın ağırsa yeniden, bütün semti sana ilaç bulmak için talan etsem. Senin bulunduğun ortamda sen farketmeden bir gözüm sende olsa yeniden. Adımı senin ağzından duyunca yerinden çıkacak olan kalbim yeniden duysa adımı. Okula gelmediğin günlerin olsa, ben de dönüp gitsem evime sırf sen yoksun diye. O asker yeşili hırkanı yine giysen, yine fotoğrafını çeksem pasör de beklerken. kar yağdığında montunun önü açık çıksan öğle arasına yeniden. Arkadaşlarımızı yollasam gelip önünü kapatsalar. Sırf üşümeyesin diye. Yeniden ladese girsen benimle. Yeniden bile bile defalarca kaybetsem sana. ne yaparsam yapayım ne edersem edeyim gitmiyor o efendiliğin gözümün önünden. Dün annem arkadaşlarımla otururken bize "lise de sevdiğini yerin dibine de girsen unutamazsın." Dedi. Ben şuan yerin dibindeyim. Ve seni anıyorum. Senin her zerresini hakettiğin o sevgimi başkasında harcadığım için özür dilerim. Keşke yeniden lise 1 olsam. Doğum günün ya bugün. Sen bilmezsin ama senelerce okulda üflediğin o mumları ben alırdım. Göremezdim üflediğini ama bilirdim. O da bana yeterdi. Sana utana sıkıla "doğum günün kutlu olsun" mesajı atsam. Telefonun başında deli yürek beklesem. Halbuki yazacağın bir teşekkür ederim mesajı bile ne denli çarpıtırdı yüreğimi bilemezsin. neyse velhasıl kelam doğum günün kutlu olsun. Bu sefer deli yürek bekleyecek bir mesaj atacak yüzüm yok ama
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen dünyaya küfürler saçıyorken ben toplumcu şiirler yazıyordum.
Hasret kelimesinin kökü hasradır. Herkese selam sana hasret denir ya. Hayır... Herkese hasret sana hasra. Hasretimin saflığı gibi kelimenin de saflığını kullanıyorum sana...
Sen çok yordun beni, bense çok kaçtım senden. Doğrudur. Lakin ahmaklık bendedir ki; bir anlık yorgunluğuma sebep bir ömür dinlenmeye muhtaç bıraktım kendimi.
"Bir şiir istersin içinde benzetmeler olan. Kusura bakma sevgilim, heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok."