Çok sevdiğim bir türkünün nakaratında;"Boşuna ağlar mı insan? Derdi varsa ağlar insan." Diyor. Canını yediğimin dertlik türküsü. Nasıl da biliyor yüreğimi de konuşuyor. Hâlime ağlatıyor. Ah ettiriyor vah ettiriyor. Yanan canıma daha çok odun atıyor. Daha da yanayım, kavrulayım, kül olayım ve biran önce küllerimden doğayım diye. Canım yoldaş türküm. Sen okun da ben kederleneyim. Bir sen anlıyorsun halimden bu insanlar ne anlamış... Neyse ben iyisimi açayım radyonun sesini... Hazır nakaratım da yaklaşmış.