fuzulilugat

fuzulilugat
@yazelizm
Burası benim günlüğüm.
"Elim kalem tutmaya başladığından beri hep satırlarım başkalarına yazıldı. Yaşarkeni bırak, yazarken bile kendimi boşlamışım. İyi oldu canımın nirvanaya kadar yandığı. Kendime kendimi yazmaya başladım. Bir bakayım ben bana ne yapmış, neler yaşatmışım..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgili Franz Kafka ne güzel demiş; "Ki eğer bu sen isen, özür dilerim. Bilmeden sevdim."
"Her aşkta en az on kişi vardır. Bunlar yen yakınlar ve tanıdıklardır."
Sayfa 47·Kitabı okudu

fuzulilugat

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
2022 5. kitabı
Cemal Süreya
7.7/10 · 946 okunma
"Bir saat uzak kalsam canımdan, sanki bir yıl gibi gelir, nefret ederek kendi hayatımdan, böyle yaşamak mümkün mü dedim."
Sayfa 15·Kitabı okudu