Bla bla bla blaaaa
Allah'ım akıllısı beni bulmayı herhaldee konuşuyorum bak Okey yaş maş umrumda değil insan insandır adam akıllı konuşuyorsa sıkıntı yok laaan konuşup sonra yazarim diyip niye fake atıyonuz laaan gel ban küfür et diyorsun. Hayır konuşmak istemiyorsanız konuşma tarzımı beğenmiyorsanız olabilir tamam mı sorunu yok. Neden insan gibi konuşmak istemiyorum demiyorsunuzda engel atiyrosunuz ergen ergen tiripler amk siktirin gidin engel atacaksaniz yazmayın amk ne yaşıyorsunuz.
Herkes buranın bir kitap uygulaması olduğunu savunuyor ya savunmayın boşuna burası bir kitap uygulaması olmaktan çıktı ve de bu yüzden insanlar gönderilerine gelipte yok korkunç yok yalan gerçekten mi malsınız gibi şeyler yazacağınıza gidip önce Kendi beyninize baktırın insanlar ne paylaşacaklarını size sormuyorlar haddinizi bilin artık gerçektende yetti bana da yazanlar oluyor ama umursamıyorum öyle insanları umursamayacaksınız ki salakça bir şey yaptıklarının farkına varsınlar yakınlarımın çocuğu bu laflar yüzünden iletilerini siliyor bu tür mallıkları yapan kişiler yüzünden kimseye atarlanıp rollenip yorumlarına saçma sapan şeyler yazmayın iyi akşamlar
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana merhaba falan yazmayın ya sabah sabah öffff ben merak edersem yazarım zaten her gördüğünüze atlamayın biraz gurur ya
Mesajlara cevap vermiyorum yazmayın please
Sadece kitaplar için buradayım
Arkadaşlar lütfen paylaşımların altına Dm aç yada mesaj at yazmayın. Mesaj kutum kapalı çünkü sohbet amaçlı burda değilim,sıkıldım artık bu durumda zaten böyle yapanlarıda direkten engelliyorum.Ben sadece kitap paylaşıp kafa dağıtmak için buradayım.
1000Kitap
1k
Bana Dm' den yazmayın yazanı engelliyorum sadecee beğeni yaparım ve geri takip .
1000Kitap