Kitap okumaya ara vermişler bu kitapla tekrardan aramıza katılabilir bence. Çok alıcı, konusu saran, çerezlik bir kitap. Psikolojik gerilim okumayı seviyorsanız mutlaka bakmalısınız derim.
Benim din,politika,hayat görüşü karmaşama iyi gelmekle kalmadı beni daha çok düşünmeye itti. Ben Peri’de kendi düşüncelerimi buldum. Evet kitabı ismiyle uyumlu bulmadım, bazı karekterlere inilmemiş gibi noktalara takıldım ama kitabı sevmeme engel değil.