Yağmur

Yağmur
@ycxg
Ben fazlasıyla insandım. İçimde fazlasıyla insani özellik vardı ve Efendi'nin takdirini kayıtsız şartsız kabul eden bir hizmetkar değildi bu. Öbür dünyayı düşünmeden önce bu dünyayı görmek ve anlamak istiyordum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ancak ben daha çok kendi içimde yaşamaya başlamıştım. Diğerleriyle birlikte yaşıyordum ama bir bakıma da onlardan ayrıydım; onlara anlamlı gelen bir çok şeyden uzaktım.
"Ama iyiyi kötüden ayırmayı bilirim ben. Çünkü yürektir önemli olan, gerisi boştur."

Yağmur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·268 syf.·
2021 7. kitabı
Charles Bukowski
8/10 · 8,3bin okunma