📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben aruzdan yanayım albayım!" Ben oturunca kürkünü çıkarmıştı. Kolları çıplaktı. Japone diyorlardı. "Biz de bir şey demedik oğlum. Tezatları ifadeye gayret ediyoruz." Bu adam neden bana karşı çıkıyor? Neden hep bana karşı çıkılıyor? "Ben tezatlara dayanamıyorum albayım." Bilge de karşı çıkmıştı: Neden, çalışmamı istemiyorsunuz? demişti. (Siz.) Bilmem, öyle söyledim işte. "Ben uyuşmadan yanayım albayım, aruzdan yanayım." Hayır, 'Bilmem, öyle söyledim işte,' dememiştim. Daha aptalca sözler etmiştim. İnsan, hiçbir şey yapmamalıydı, benim gibi. Peki, neden? dedi gülerek. Uzun bir hazırlık dönemi gerekliydi. Daha önce toplumla yapılacak en küçük temas öldürücüydü.
"Bir zamanlar seni sevmiştim. Ve sevgiyi senin suretinde yaratmıştım." Boşta kalan elini göğsüne götürdü: "Bu kalbin birini sevmeğe ihtiyacı vardı. Ve sen bunu anlamadın."