Bu seriyi uzun zamandır okumak istiyorum ama bir türlü seriyi elimde toparlayamamıştım.En sonunda bütün kitapları aldım ve hemen okumaya başladım.Sayfalardaki yazıların bi' tık büyük ve kitabın sürükleyici olmadı kitabı kısa sürede bitirmeme neden oldu.Bazı bölümlerde baya şaşırdım çünkü cidden beklemiyordum.Eğer fantastik seviyorsanız alıp kesinlikle okumalısınız.
İnsanların neden el ele tutuştuklarını idrak etti.Önceden hep bunun bir çeşit sahiplenme hareketi olduğunu düşünürdü.O benim,mesajı gibi gelirdi ona.Ama öyle değildi.Bu,temas kurmakla ilgiliydi.Sözcükler olmadan konuşmakla ilgiliydi.Seni yanımda istiyorum,demekti.Gitme.