Kitabın kapağındaki sıcak ve renkli hava, kitabın içine de yansımış. Keyifle okuduğum bir kitaptı. Günlük hayatın telaşından sıyrılıp farklı bir dünyaya adım atmak gibiydi. Ana karakter Youngju'nun kitabevinde tanışan insanların birbirleriyle arkadaş olup ortak noktalarını bulmaları ve birbirlerine destek olmalarını okumak güzeldi. Kahve eşliğinde kitaplar ve filmler hakkında sohbet etmeleri ve tavsiyelerde bulunmaları hoşuma gitti. Kitap yavaş ilerlese de başından sonuna kadar ilgimi çekti, elimden bırakmak istemedim. Altını çizdiğim pek çok cümle var. Kitap okumayı ve kahve içmeyi sevenlerin de bu kitabı seveceklerini düşünüyorum. Keyifli okumalar :)