İnsanı aziz bilmek bu dünyanın cennetidir.
Sokaktakilerden, 'gobegini kaşıyan' adamdan hikayelerini dinleyebilirsek eğer,onların da sımsıcak bir iç dünyaya sahip olduklarını,bazı şeylere üzülüp bazı şeylere sevindiklerini fark edeceğiz.
..
İnsana değer vermeyi bilirsek, mutluluk kelebeği sessizce omuzlariniza konacak.