📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir insanım ben, bütün canlılar gibi yazgılıyım ölmeye. Ama kutsal olan bana kendisini açıyor. Elimi uzatsam ebediyet şuracıkta. Bir zafer kazanmaya değil,bir sefer eylemeye geldim. İnsanım,bir bilincim var. Mağlubum ama galibim ben.
İnsanın elinde olan tek şey cüz’i iradesidir; onu şerre de hayırda da kullanabilir. Hayrı tercih ettiğinde Allah'ın rızasını kazanır, şerre ve günahlara girdiği zaman da gadab-ı İlâhîyi celbeder. Asansöre binen bir insanın yaptığı tek şey, nereye gideceğini tercih edip düğmeye basmaktır. Gerisi tamamen sistemi kurana aittir.
(Lemalar)