yesim deli

yesim deli
@yesimdl
Reklam
"O kendisi olmak için beni unutmaya belki muhtaç! Fakat ben ancak onun sayesinde biraz kendim olabiliyorum. Bu, belki de onun hiç anlamayacağı bir şey. O benim kaderimi bitmiş biliyor ve bunda haklı! Fakat ben onun kaderi üstüne acz içinde titriyorum "
Sayfa 369
İnsan birini bu kadar severse nasıl darılır?.. diyordu. Hiç darılabilir mi ? Muhakkak yorulmuştur.
Sayfa 165
Güneşin doğrudan ortasına uçmak gerekmez, ama güneşin arada bir vurduğu ve insanın azıcık ısınabildiği dünyanın temiz bir köşesine gidip sığınmak yeterlidir.
Sayfa 45