Selamlar yeni ifsa,itiraf sayfasıyim ifsaniz olursa yazmanız yeterli
Yanlış yerde elinizden gelenin en iyisini yapsanızda yeterli olmaz ama doğru yerde sadece varlığnız bile kutlanır Anlaşılmak için kendinizi tüketmediğiniz yere aitsiniz İnsan değer gördüğü yerde güzelleşir anlaşıldığı yerde çiçek açar Işığınızı kıymet bilenler görmeli...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Depresyonda olan bir insanın mutlu olmak istediğini düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz. Depresyonda insanın mutluluğu düşünmek için yeterli lüksü yoktur, sadece acıdan kurtulmak ister.
Penisim de ötesini bırak
Merhaba Penisim de gerisini bırak isimli eserimi hediye etmek istiyorum.... Dm den yazmanız yeterli..
1000Kitap
"Yazarken insanın kalemini ve yüreğini titreten bazı konular vardır. Hiçbir şey yapamayacağını sandığın, içinde sadece üzülmekle yetindiğin o çaresizlik anlarında; 'Başka bir çerçeveden bakmalı, başka bir şey yapmalı' dediğin o meseleler... ​Ben, Gazze’deki saldırılara, İsrail’in o akıl almaz ve iğrenç faaliyetlerine karşı 'Elimden geleni tam manasıyla yaptım' diyemem. Belki benim gibi hisseden çok kardeşim var. Ama niyetim; kendimizi suçlayıp küçük bir 'Hadi, bir daha ayağa kalkalım' konuşması yapmaktan ziyade, işin asıl mutfağına, derinliğine inmek. ​Yıllardır zulüm altındalar ama Ekim 2023'te bu zulmü resmen büyük bir savaşa dönüştürdüler. Ağır yıkımları takip ederken, o çadırlardaki insanlardan biriymişiz gibi üzüldük. Sonra yavaş yavaş bu üzüntü ağır gelmeye başladı. Dayanamadık; daha az takip edip daha çok dua etmeye çalıştık. Zaman zaman yardım faaliyetlerini artırsak da gündelik yaşamlarımızın ağır bastığı anlar oldu. Ve ne yazık ki mesele, daha büyük bir olay duyana kadar gündemimizden yavaşça silindi, sonra tekrar geri geldi. ​Şimdi bulunduğum noktada geriye dönüp bakıyorum; yanımdaki biri kalbi kırılıp ağladığında içim burkulurken, bunca büyük acıya karşı yeterli bir şey yaptım mı? Yapabileceğim şeyler vardı da ben aktif olmak yerine, nefsimin beni aldatmasına izin verip sadece 'duygusal' kalmayı mı seçtim? ​Artık daha ihlaslı dua etmeli, daha başka şeyler yapmalıyım. Hiç kimse için değilse bile, kendi kalbimi 'zulme alışmamak' noktasında korumalıyım. Aklıma, hepimizin içinden geçen bu duyguları kâğıda dökmek geldi. Biz vicdanlı insanlarız, biliyorum. Ne kendime ne de sizlere haksızlık etmek istemiyorum. Ama 'O haberlere bakamıyorum, çok üzülüyorum' demek yerine; dirayetli olup her gün, az da olsa bir şeyler yapmaya devam edeceğim. Buradaki 'fikri cihat' ve
İnsan ve Hayat
kafamdaki şıklar bütünlemeye kaldı;)
problem sen çözdüğün için kolay ya da zor yeterli ya da yetersiz olmamalı…problem senin verdiğin yanıtın doğruluğuna dikkat çekmek olmamalı asıl olmasına imkan vermediğin diğer şıklar sana bir şey katardı…peki sen neye önem veriyordun? dilara çopur