Gamze Yetkin

Gamze Yetkin
@yetkingmz
Yaşıyor muyuz¿ Yalnız, geçmiş günlerimle bütün alakamın kesilmesi lazım... Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız...
çünkü bilindiği üzere yeryüzünde hiçbir şey insan ruhuna, hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sonunda yalnızdım ve artık asla yalnız olmayacaktım!

Gamze Yetkin

, bir kitap okudu
10/10
·126 syf.·
2020 6. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma