sonu ve gelişen olaylar çok tahmin edilebilirdi okurken çok da eğlendiğim söylenemez.Sıkıcı geldi bana biraz klasik türk dizisi havasındaydı.Sevemedim .Karakterlerin de çoğunu sevmedim
konusu genel olarak pek beni sarmadı ya da bilmiyorum çok içine giremedim kitabın bazı kısımları hariç sıkıcı geldi.belki tekrar okurum ಥ‿ಥ(sanırım sevemedigim kısmı mektuplasma şeklinde ilerlemesi)