konusu genel olarak pek beni sarmadı ya da bilmiyorum çok içine giremedim kitabın bazı kısımları hariç sıkıcı geldi.belki tekrar okurum ಥ‿ಥ(sanırım sevemedigim kısmı mektuplasma şeklinde ilerlemesi)
Bazı kısımlarında aşırı sinirlenip sabırsızlansam da olaylar hiç beklemediğim şekilde gelişti. keşke daha önce okusaydim dediğim zamanlar oldu.Dorian'ın karakterindeki değişimleri şok içinde izledim(・o・)