Bu yazara ait okuduğum 2. Kitabı. Gayet güzel ve akıcı bir dili var. Belki de zama zaman bizde hayatımızda bir amok koşucusuyuzdur? Bunu sorgulamak ve ders çıkarmak lazım.
Doğum günüm de hediye gelen bir kitaptı, iyi ki okumuşum dediğim nadir kitaplardan. Yazarın bu ve diğer kitaplarını tavsiye ederim... Anlatımı ve kitabın akıcılığı ile sıkılmıyorsunuz...