Öncelikli isteğim bu incelemeye kitabın içinden güzel bir şiirle başlamaktı, fakat fark ettim ki birini yazsam diğerine ayıp olacaktı. Çok beklentim olmadan başladığım Didem Madak'ın bu şiir kitabında gerçekten çok hoş şiirler okudum. Anna Karenina'dan Alice'ye kadar göndermesi olan bazen acı bazen tatlı olan bir şiir kitabıydı. Eğer şiir okumayı seviyorsanız kesinlikle atlamayın bu kitabı derim.
Eski bir şiirsin sen, unutulursun, unutma
Dekolten fazla kaçmasın aman,
Ayıplarlar sonra Anadolu yakanı kapa
Konuşma, konuşmak istemezsen
Ben konuşurum tavanda koşuşan ışıklarla
Hep aynı şeyi söylerim
Beni anla.