Son birkaç aydır okumadığım kadar okudum bugün. Sanki susarsın da kana kana içersin ya da saatlerdir açsındır, yemek bulduğunda tıka basa uzun uzun yersin ya hani, işte öyle bir şeydi bugünkü aşırılığım. Çok iyi geldi, ruhumu ve beynimi doyurdum.
Okurken tüm anlatılanları yaşamış kadar oldum diyebilirim. Gerilim dolu bir polisiye kitabı. Anlatımının muhteşemliğini, kelimelerle ve cümlelerle oynayıp ortaya harika bir betimleme şöleni sunduğunu söylemeliyim. Kitaba bayıldım. Satranç kitabından sonra okuduğum en iyi kitabı diyebilirim. Hem konu bakımından hem de anlatım bakımından gerçekten çok çok başarılı.