"...ilaçların kronikleşen depresyonumu geçirmesini istemekte birlikte, deliliğim devam etsin istiyorum; yaşamımı başkalarının istediği gibi değil de kendi hayallerime uygun biçimde sürdüreyim, fena mı ?..."
Kalplerin sahibi Allah'tır kızım. Aşk, O'na giden bir yoldur. Lakin bu yol anlaşılmaktan ötedir, geçtiği yerler gözden gizlidir. Kula âşık olup Allah'ı bulan niceler vardır.