Off ya Gregor’ aşırı üzüldüm. Böcek olduğu halde hala ailesini düşünmeye devam etti o gerçekten harika bir kalbe sahip.. :( kendisinin bir böcek olarak uyandığını unuttu ve ailesinin nasıl geçineceklerini düşünmeye başladı. ama ne yazık ki ailesi değerini hiç bilemedi..Kötü bitti ya Gregor insana dönüşecek sanmıştım :( değer bilmeyen aile de mutlu olacaklarını sanıp trene binip gittiler. Gregor’un cesedini bile gömmediler yazıklar olsun!
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268bin okunma
Önemli olan eylemin sonunda ortaya ne çıkacağı değil, eylemin kendisidir. Doğru olanı yapmalısınız. Yaptığınız iyiliğin meyvesini siz alamayabilirsiniz. Ama bu, doğru olanı yapmamanız anlamına gelmez. Yaptığınız eylemin ne tür sonuçları olacağını hiçbir zaman bilemezsiniz. Ancak, eğer hiçbir şey yapmazsanız,hiçbir sonuç alamazsınız.
~Ghandi~