Muhammed Yalçın

Şiirde ara sıra ıslık çalmak iyidir
hem ıslık demek eski kalbe bir yolculuk demektir. Öyleyse bir daha çal şair!
Sayfa 84·Kitabı okudu
Şiir
Reklam
ikimiz de yalnız çıkmadık bu geceden ben aşkla çıktım sana sen ayrılıkla çıktın benden ya da şöyle diyelim istersen sen rüyayla çıktın ben karanlıkla...
Sayfa 69·Kitabı okudu
Şiir
Aksam aşkla olur, sabah gülüşle şehir ayrılıkla olur, avlu güneşle sen neyle olursun, biz neyle olduk bizim olduğumuz kim, olmadığımız ne?
Sayfa 60·Kitabı okudu
Şiir
Reklam