Kitabın sonunu böyle beklemiyordum hep gökçenin geri geleceğini düşünerek okudum ayrıca kitabın baş karakterinin güçlü bir kadın olması güzeldi kitabı okuyup yaşayabildiğiniz kadar yaşayın
Öncelikle kitap şuana kadar okuduklarım arasından en iyisiydi. Sonunda çok ağladım ama kitaba yakışır bir sondu kitabı asla bozmadı ayrıca N.G Kabal'ın gençlik serüveninin hepsini okudum şiddetle tavsiye ederim