Yaklaşık iki buçuk yıldır işsizim. Ve herhangi bir işte çalışan insanların benim üzerimden egolarını tatmin etmelerinden bıktım. Çalıştığı için benden daha iyi bir konumda, benden daha çok şeyi hak ediyor diye düşünerek kibirlenmelerinden gına geldi. Rabbim biliyor diyorum ve susuyorum dermanım kalmadı çünkü..