Sebastian Fitzek'in Psikoz kitabını gerçekten beğendim. Kitap sonuna kadar gizemini korudu ve beni sürekli merakta bıraktı. Anlatımı sade ve akıcı, okumak kolay ve yormuyor. Sürekli bir şeyler olacakmış gibi hissettirerek merakımı hep diri tuttu.
Genel olarak gerçekten keyif aldım. Daha önce Fitzek’in Paket ve Terapi kitaplarını da okumuştum ama Psikoz, kurgusu ve merak uyandırması açısından bence en iyisi. Fitzek, bu kitapta okuyucuyu sürekli diken üstünde tutmayı ve sürükleyici bir atmosfer yaratmayı güzel bir şekilde başarmış.