Sen de gayet iyi biliyorsun ki yaşamak dediğimiz şey her zaman şenlikli değil.Eger öyle olsaydı emin ol
anlamsız,biçimsiz,işe yaramaz olurdu. Sevmezdik onu. Yapay gelirdi.Duygularımızı canlı tutan her sey içimizdeki karmaşadan besleniyor.Anlıyor musun?
Ama bir kerecik olsun geriye dönebilsem, diyorum bazen. Kalbimi tornaya yatırır, dinlendirir, çiçeklerle sarmalar, güzelce tamir ederdim. Pişmanlıklar bir kere olsun işe yarasın isterdim. Dualar eder, adaklar adardım.