Özce Arı

Özce Arı
@yohohoho
'' Ağlamak kötü bir şey mi?'' '' Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?'' '' Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...''
Sayfa 73·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Spoiler!!
Neil silahını üç kez ateşledi. Ne kadar şairane, diye düşündü Maya. O da Joe'yi üç kez vurmuştu.
Sayfa 403·Kitabı okudu
Yalanlar asla ölmez. Saklamaya çalışabilirsin ama yalanlar bir şekilde ortaya çıkar.
Sayfa 345·Kitabı okudu
İyi veya kötü, daima bir seçenektir.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Artık biliyor. Bunu ordudayken öğrenmişti ama elbette, gerçek hayatta da geçerliydi. Silah arkadaşlarınız sırtınızın kollandığını bilmeliydi. Bu birinci kuraldı, birinci dersti, her şeyin ötesindeydi. Düşman senin peşine düştüyse, benim de peşimde demektir.
Sayfa 41 - Maya·Kitabı okudu