'' Ağlamak kötü bir şey mi?''
'' Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?''
'' Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...''
Artık biliyor.
Bunu ordudayken öğrenmişti ama elbette, gerçek hayatta da geçerliydi. Silah arkadaşlarınız sırtınızın kollandığını bilmeliydi. Bu birinci kuraldı, birinci dersti, her şeyin ötesindeydi. Düşman senin peşine düştüyse, benim de peşimde demektir.