9/10
·448 syf.··
2026 14. kitabı
Evet ben bugün buraya severek okudugum ama bazı konularda memnun kalmadığım bubkitao ila geldim merak etmeyin Spoi vermeden önce uyardım SPOİ YOKK Ana karakterlerimizi tanitmakla başlayayım: Gonca: ismindende anlaşılacağı şekilde gündüz ailesinin(sülalesinin) 4. Üyesidir. Karşı komşuları olan yektaya platonik aşıktır. Yekta: goncanın karşı komşusudur. Buse adinda sevimsiz bir sevgilisi vardır. Gelelim sevmedigim yerlereeee •betimlemesi azdı. •aile sahneleri fazlaydı. •hızlı zaman geçimi Gibi gibi ama herseye rağmen çok güzeldi kısa sürede bitirdim SPOİİ En sevdigim sahnelerrr •goncanın körsün demeleri •küçüklük aşkı yagmur( yektanin) •son sahne •goncanın doğum günü •yektanin köy dönüşü •BÜTÜN SAHNELER Yani diyecek bir sey kalmadı gibi ama son bir şey söyleyeceğim; Sümeyye Demirkan yazara burdan sesleniyorum gerçekten ellerine sağlık… Bu kitabı OKUYUN.
Gündüz GünceleriSümeyye Demirkan · Ephesus Yayınları · 2025107 okunma
Yeter Ki Sen Mutlu Ol
7/10
·512 syf.··
2026 21. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2026 13:05
Herkese Merhaba, Olan olaylardan dolayı aşırı üzgünüm, daha önceden yazmıştım yorumu ama paylaşmak istemedim... ilk önce o güzel çocukların ve güzel öğretmenin ailelerine başsağlı diliyorum ve bizimde başımız saolsun.... ............................... Oh be keyifle okuduğum bir okuma oldu valla, zaten konuya baktım, direk sepete attım başka hiç bir şeye bakmadım... ve sonuç güzel çıktı. Konusuna gelirsek; Micheal hem boşanmış hemde vefat eden annesinin ardınan iyice dengesi bozulmuştu , annesi tarafından kız kardeşine bırakılan ama bir süre onun devalmasını gereken Copper Run, Vermont’taki rüya gibi pansiyonu işletmek zorundadır.. ama kendisi baya soğuk bir karakter olduğundan müşterilerle iletişimi zayıf kalıyor ve bu durumda yeni komşusu Cliff den yardım ıstıyor. Ve kitabımız başlıyor. Uzun zamandır keyifle okudugum romcom oldu bu kitap.. baya eğlenceliydi, bir çok yerde kahkaha attım yani.. Cliff bayıldım bu kadar güzel bir adam olamaz yani, insan olarak, komşu olarak ve baba olarak muhtiş bir karakteri… Micheal ise onuda sevdim ben, soğuk bir karakter olduğundan ve güçlü görüldüğü için kendine kapanmış ve annesinden istediği sevgiyi alamadığından kendini hep geri çekmiş ve kendini kariyerine vermis yanii… ben kitabı okurken Micheal baya üzüldüm. Cliff ona ne kadar iyi geldiğini okuduk bide tabi kasabanın da ona aslında neylerin önemli olduğunu gösterdi. Ilişkileri kabul etmeleri baya uzun sürüyor özellikle birbirlerine aşık oldukları anlamaları ve bunu dile getirmeleri fılan ama slow brun kitaplarda bu oluyor zaten…Kitabımız biraz uzun ve slow brundür. Olaylar aralarında ilişki uzun sürüyor ama olsun valla okurken hiç sıkılmadım. Cliff iki kızını okumaktan ayrı bir güzeldi , ben sevıyorum yaa bekar baba konuları :D kasabadaki kişileri okumakta sıkmadı
Romantik Komedi
Yeter Ki Sen Mutlu OlJulie Olivia · Martı Yayınları · 202627 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·504 syf.··
2026 30. kitabı
zodyakakademi #acimasizvarisler Selam Zodyak Akademi ile adım attığım, Acımasız Varislerle devam ettiğim bu yolculuğun beni böyle etkilemesini beklemiyordum. Şu an tek hissettiğim..!! Acilllll olarak üçüncü kitaba ihtiyacımın olması... Fantastik bir evrende düşmandan aşka okurken siz sanmayın bu düşmanlık iki üç bölüm sürecek sonra da mıç mıç aşk...Öyle bir şey yokk Ne mi var?? Sizi tüketen, sinirlendiren, kalbinizi carptiran, 'daha ne kadar dayanabilirler ki' dedirttiren, zorbalığın en alası ve tehlikelisini olurken bir yandan da hiç gücünün yetmeyeceğini bile bile bu kadar zorbalığa karşı koyan ve sizin gözünüzde kraliçe olan iki kız kardeş.. Ve.. Ve evrenimizin dört Semavi Varisi.. Zodyak Akademi'de dört elementin büyüsü sadece Tory ve Darcy'in damarlarında vardı.Ama bu bile başlı başına onların tahtı ele geçirmesine yetmez.Çünkü varolduklarindan itibaren taht için yetiştirilen Darius, Caleb, Max, Seth kızlardan çok daha güçlü ve tahtı kaptirmaya hiç niyetleri yok. Bu da dört varisin onlara karşı savaş açması ve fae dünyasından onları geldikleri insan dünyasına geri göndermek tek amaçları.Kızlar ise bir yandan büyüleri geliştirip bir yandan her şeye karşı koymaya çalışıyorlar. Ama bu ne kadar devam edebilir derken varisler son vurgunu acımasızca yapar ve kızlar pes eder... Iste tam biz Acımasız Varisler kitabının başında onların kısa süreliğine pes edişini daha sonra varislere karşı sinsice hareket edip onları küçük de olsa rezil edişlerini okuyoruz.. Ve işte o an tüm okurların yağlarının eridiği ve mutlu oldukları yerler oluyor Ve ben kesinlikle ikinci kitaba başlarken 'eyvah'dedim.Bu varisler daha da kötü olacak çünkü kitabın isminden belli.Ama okuyunca anladım ki isim bana göre kesinlikle bizim kızları söylüyormuş.Küçük de olsa mutluluk veren anlardı
Acımasız VârislerSusanne Valenti · Olimpos Yayınları · 2026220 okunma
Puan vermedi·432 syf.··
2026 31. kitabı
zodyakakademi #acimasizvarisler Selam Zodyak Akademi ile adım attığım, Acımasız Varislerle devam ettiğim bu yolculuğun beni böyle etkilemesini beklemiyordum. Şu an tek hissettiğim..!! Acilllll olarak üçüncü kitaba ihtiyacımın olması... Fantastik bir evrende düşmandan aşka okurken siz sanmayın bu düşmanlık iki üç bölüm sürecek sonra da mıç mıç aşk...Öyle bir şey yokk Ne mi var?? Sizi tüketen, sinirlendiren, kalbinizi carptiran, 'daha ne kadar dayanabilirler ki' dedirttiren, zorbalığın en alası ve tehlikelisini olurken bir yandan da hiç gücünün yetmeyeceğini bile bile bu kadar zorbalığa karşı koyan ve sizin gözünüzde kraliçe olan iki kız kardeş.. Ve.. Ve evrenimizin dört Semavi Varisi.. Zodyak Akademi'de dört elementin büyüsü sadece Tory ve Darcy'in damarlarında vardı.Ama bu bile başlı başına onların tahtı ele geçirmesine yetmez.Çünkü varolduklarindan itibaren taht için yetiştirilen Darius, Caleb, Max, Seth kızlardan çok daha güçlü ve tahtı kaptirmaya hiç niyetleri yok. Bu da dört varisin onlara karşı savaş açması ve fae dünyasından onları geldikleri insan dünyasına geri göndermek tek amaçları.Kızlar ise bir yandan büyüleri geliştirip bir yandan her şeye karşı koymaya çalışıyorlar. Ama bu ne kadar devam edebilir derken varisler son vurgunu acımasızca yapar ve kızlar pes eder... Iste tam biz Acımasız Varisler kitabının başında onların kısa süreliğine pes edişini daha sonra varislere karşı sinsice hareket edip onları küçük de olsa rezil edişlerini okuyoruz.. Ve işte o an tüm okurların yağlarının eridiği ve mutlu oldukları yerler oluyor Ve ben kesinlikle ikinci kitaba başlarken 'eyvah'dedim.Bu varisler daha da kötü olacak çünkü kitabın isminden belli.Ama okuyunca anladım ki isim bana göre kesinlikle bizim kızları söylüyormuş.Küçük de olsa mutluluk veren anlardı
UyanışSusanne Valenti · Olimpos Yayınları · 2025366 okunma
spoi yokk
7/10
·336 syf.··
2026 9. kitabı
Gerçekten çok güzel bir kitaptı, anlık ölümü çok iyi bir şekilde anlatıyor ve karakterlerle empati yapmanızı sağlıyor. Şu soruyu sordurttu, "Bugün ölüm günüm olsa ne yapardım?"
Ve Sonunda İkisi de ÖlürAdam Silvera · Pegasus Yayınları · 20194,081 okunma
5/10
·%35 (152/424 syf.)·
İlk 25 sayfa fena değildi, sonra 47ye kadar ne okuyorum ben dedim çünkü gereksiz lise biyoloji bilgileri var, hikaye yok, karakterler anlatılmaya çalışılmış ama çok yüzeysel kalmış, anlatım kötü.. İsimler de bir garip. Sayfa 76ya kadar deva ettim anlamaya çalışıp sürekli sıradan bilgiler, yüzdeler ve sıkıcı anlatımdan devam ediyor. Olay yokk. Karakterlerin de yarısı bilim adamı yarısı astrolog bir tane bile normal insan yok. Aslında burada bırakacaktım ama son sayfayı okuyup ilginçleşeceğini düşünerek okumaya devam ettim, zar zor 150. sayfaya geldim ve devam edesim gelmedi. Diğer kitaplardan da spoiler almıştım zaten. Belki sonradan tekrar başlarım ama şuanda bırakmaya karar verdim sevmedim kitabı.
Pia MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 201919,1bin okunma