...günde en az 4 saat- ki genelde bundan çok daha fazla sürer -dolaşmazsam sanırım ne sağlığımı ne de neşemi koruyabilirim. Senin bu konuda fikrin nedir diye sormanız yerinde olacaktır. Bazen tamircilerin ve esnafın tüm gün dükkanlarında sanki bacaklar ayakta durmak ya da yürümek için değil de oturmak için yaratılmış gibi bacak bacak üstüne atıp oturdukları aklıma gelince, şimdiye kadar intihar etmedikleri için övgüyü hak ettiklerini düşünüyorum