Tanrı'nın sonsuz yolu üzerinde ilerleyen sakin bir kulu olduğunuzu ve yikimlardan söz edilmesinden hoşlanmadığınızi biliyorum, ama ne yapabilirim; ben Tanrı'nın yapıcı kullarından biri değilim üstelik, Tanrı'nın yapıcı kulları eğer bu dünyada, gerçek duvarları olan yapılar kuruyorlarsa, bizim yol açtığımız yikimlarin onlara zarar verme olasılığı çok az. Oysa duvar yerine her yerde ancak dekorlar görüyorum gibi geliyor bana. Dekorlarin yıkımı ise çok yerinde bir şey.