nida

nida

, bir kitabı yarım bıraktı
Fernando Pessoa
8.4/10 · 14,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hissediyorum 'an'dır, tarihin yapraklarından benim payıma düşen
Sayfa 291·Kitabı okudu
yüreğini yitirmiş bu zamandan korkuyorum ben bunca elin boşunalığını düşünmekten bunca yüzün yabancılaşmasından korkuyorum
Sayfa 268·Kitabı okudu
Şiir
bağışlayın onu o ki varlığın durgun sularla ve boş çukurlarla çileli bağını unutuyor zaman zaman ve yaşama hakkı olduğunu sanıyor saf saf
Sayfa 214·Kitabı okudu
düşbükey
geri dön benimle geri dön benimle varlığın ilk haline bir embriyonun mis kokulu merkezine senden yaratıldığım ana geri dön benimle ben yarım kaldım senden
Sayfa 224·Kitabı okudu
Şiir