”Severim ben seni, candan içeri,
Yolun vardır, bu erkandan içeri,
Beni bende, deme, bende değilim,
Bir ben vardır bende, benden içeri.”
Yunus Emre
Bi bak bakalim ne var senden içeri ?
Neler diyor O'ralar !
Derken nasıl diyor ?
Annen den mi ?
Baban dan mı ?
Hangi akraban ?
Hangi eşin dostun
O sesin sahibi !
Ne sert dimi ?
Eh tabi bununla yüzleşmek bi
Sarsıyor adamı !
Haklısın
Beni de sarstı !
Yoooook artık dedim
Daha neler
Saçmalık ama dimi !
Bi siktirin gidin diye kovaladım
Teker teker !
Yakaladım mı susturuyorum
Ağzına çarpasım da oldu hani
Eğlendim ama saçma sapan
Ben kendi kendime