ѕelvιɴαz

ѕelvιɴαz
@yorgun_gece
☆ kendi ışığını bulmaya çalışan biri..
Nihayet kendi kendime şöyle bir karar verdim: Kendimden başka kimseye güvenmemeliydim.
Sayfa 170
Reklam
"Herkes gibi sen de o gece beni hissiz bir çocuk diye belledin. İtiraf ederim ki uzun müddet kendim de öyle zannediyordum. Hakikati çok geç anladım. Ben hissiz bir çocuk değilmişim.."
Sayfa 161
"Havadaki boğucu karanlık bizim yüreklerimize de çökmüştü."
Sayfa 87