ѕelvιɴαz

ѕelvιɴαz
@yorgun_gece
☆ kendi ışığını bulmaya çalışan biri..
Ona sandığımdan da korktuğumdan da daha fazla güvenmiştim ve bu beni mahvetmişti.
Sayfa 103
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
En çok da aslında kendimizi tanırız. "İnsan neden okur?"sorusunun bendeki yanıtı bu. İnsan kendini tanımak için okur. Bunu da ancak olgunluğa erişmiş bir insan idrak edebilir.
Sayfa 271
İnsan ve Kitaplar
"İnsanların toplum içinde yalnızlaşması bir sağlık sorunudur. En önemli sağlık sorunu ise insanların birbirine güvenini kaybetmesidir."
Sayfa 188
Ben kötü bir insan değildim, niyetim iyiydi ama davranışlarım bilinçsizdi!
Sayfa 91