yasemin

yasemin
@yreads
sağlığımı soruyorsunuz... daha iyiyim. ama tüm umutlarımı yitirmiş olarak yalnızlığa ya da beni hiç sevmemiş ve hiç sevmeyecek olan kimseler arasında yaşamaya yazgılı olduğum sürece, neşemi nasıl bulur, nasıl iyi olurum?
Sayfa 310·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
belli ki ağlamak en sevdiği eğlence olmuştu artık
Sayfa 283·Kitabı okudu
Edebiyat
üzüntü neye derler bilseydiniz, böyle küçük bir sorun yüzünden bir damla bile gözyaşı dökmeye utanırdınız
Sayfa 270·Kitabı okudu
Edebiyat
ne olursa olsun, insan eski bir dostu özlemeden edemiyor
Sayfa 225·Kitabı okudu
Edebiyat
dünya artık yaşamaya değmez, değil mi?
Sayfa 215·Kitabı okudu
Edebiyat