eclipse

eclipse
@ysmne
Beni düş kırıklığına uğratan, kendimden başkası değil!
Şiir
Reklam
Geçmez, biliyorum. Ben düşmedim, bir yerlerimi kesmedim, kolum kırılmadı. Ben kötü bir hastalığa yakalanmadım, kabustan uyanmadım. Bendeki yara değil; kesik, kırık, korku... Öyle bir şey değil. Bendeki sürekli boşluktan düşüyormuşum hissi, Devamlı koşuyor ama bir yere varamıyormuşum gibi. Bu geçmez!
Şiir
Çayında derdi var, dedi adam... Ateşler içinde yandığına göre, Unutulduğunda soğuduğuna göre, Bekleye bekleye acıdığına göre, Var bir derdi... Lâ Erdî
Bilmem ki nasıl anlatmalı, Yanlız bile değilim...
“Ne eserim, ne yağarım, dururum mateme dilsiz dağ gibi.”