yasemin metin

yasemin metin
@ysmnmtn_
Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde "ben" oldum.
Reklam

yasemin metin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
4 günde okudu
·
2021 11. kitabı
Serdar Tuncer
8.9/10 · 1.853 okunma
Gitmeye geldiğimiz dünyada hiçbir şey yapamıyorsak bile hiç olmazsa kalmayacak gibi yaşasak biraz insan olurduk belki.
"Gençlik güzel şey ama gençlerin elinde heba olup gidiyor."
Ben bilmem ama sanırım bilmeyenlerin bir bildiği var bilenlerin asla bilemeyeceği!
Sayfa 56·Kitabı okudu
Reklam