Bir ara herkes birbirini öldürecek zannettim ki öyle de oldu :)
Abartıldığı gibi bir kitap degil kesinlikle. Ortalama bir kitapti.
--Spoiler--
Tricia her gün annesi ve kiz kardeşiyle konuşup, bu kadar yakınsa; Ethan'a, tricia'nin psikolog adrienneye gittiğini niye hiç soylemediler. adrienne kaybolduğunda tüm haberlerde çıkmasına rağmen kendi aralarında bunu hiç konuşmamışlar mi mesela ?
Kurgu guzeldi ama kesinlikle eksik yanları vardi.