Bu kitabı okumak benim için çok zordu. 6 Şubat depremini yaşamış biri olarak, okuduğum her bir cümleyle gömmeye çalıştığım anılarım gün yüzüne çıktı. Kitabı okumadan önce de biliyordum beni sarsacağını, ama okuduktan sonra... Tıpkı yıkık bina görmeye tahammülümün olmadığı gibi, bu kitabı okumaya da hazır olmadığımı farkettim.
Kalemine sağlık Mustafa Kurt.
Başımız sağolsun.